Thursday, December 4, 2008

årets önskelista

på begäran...

# tavlor av Cassandra Rhodin (http://www.cassandrarhodin.com/) Absolut snygasst. nr 5 på rad 1 och nr tre på rad 3

# snygg eller rolig analog väckarklocka. den ska låta, gå att snooza helst ska den lyfta mig ur sängen och bära in mig i duchen och spola kallt vatten på mig... vi har grått och svart i sovrummet. Så antingen kan den vara kromad, grå, svart eller lila. :)

# inne/ute-termometer. Snygg och eller rolig. absolut inte vanlig.

# förstärkare.

# glas av ernst billgren från kosta boda. om någon känner för att vara genegös finns det även karaff och vas som kosta minst 25000 styck. (A)

# käcka prylar.

# trevliga kokböcker med fina bilder och inte allt för mycket text.

# böcker av Cesar Millan dock ej den jag har. och jag tror att det är den första...

# kosta bodas glas chateau vattenglaset, det mindre. för de är så jäkla goda att dricka ur!

# Presentkort
-cervera
-myran & malkolm
-hifi klubben

jag får eventuellt skriva upp mer om och när jag kommer på...
nighty night

1 comment:

Anonymous said...

Efterlyser någon som vill sälja en Cassandra Rhodin ballerina illustration till mig! Kontakta mig då på reachmalin@hotmail.com och ange gärna begärt pris.
Mvh,
Malin