Sunday, November 23, 2008

trött.

Sen natt, tidig morgon, dålig sömn. På grund av omtapetsering står sängen numer i vardagsrummet och det visade sig inte vara världens bästa ställe att sova på. Ingen feng shui inga bra currylinjer och kanelstecken är korsade med vitlökssaltstrekanterna = ingen sömn. Dessutom har hunden snarkat som en liten gris och min näsa har varit täpp och rinnig samtidigt. Fan vad jag kommer vara trött på jobbet idag!

Snöar tydligen ordentligt i sverige och vår huvudstad. I ett reportage från arlanda berättar luftfartsverkets informationschef att de går på halvfart. 30 av 80 plan i timmen startar. Blablabla, det enda jag kunde tänka på under reportagets gång var hur liten han var; luftfartsverkets informationschef. Pytteliten kille täckt i snö. Både han och reportern såg ut som snögubbar, varför gör man ett reportage utomhus när vädret är så? Varför inte innomhus med stora fönster bakom där man kan se hur det snöar? Blev helt irriterad...

Nej, ska ner till stan innan jag börjar kl 12. Testa en mobil på telenor tänkte jag. Min nuvarande är lite sliten, om man säger så.

Over and out.

No comments: