Thursday, November 12, 2009

Övertid
idag har det jobbats över en stund, eller två. Vi fick KNAPPT många pallar idag... Jag har dock haft lite precious kontorstid och verkligen försökt hinna med att göra allt man måste göra på de 8 schemalagda kontorstimmarna. Men de räckte inte hela vägen fram. Bara det där med att öppna post tog mig en timme. Helt vansinnigt. Det mesta var fakturor, som sedan skulle inlevereras. Tänkte att det hade varit smidigt som fan om jag kunde hinna med dem också. Men itte då. Det kom telefonsamtal, pallar och kollegor emellan. Men men, vid halv 8 var jag klar i alla fall, då hade jag också "hunnit med" att starta om lite datorer och sånt skit. Blir till att åka till jobbet tidigt imorrn och försöka skriva ut ett nytt dagavslut... Intressant va? =)
Ikväll har vi även trimmat hunden. Har cyklat en 20 min lpng runda med henne. Hon håller gaaanska hög fart hela tiden! Satan vad hon springer! Hade varit kul att fota henne någon gång. Det ser så kul ut när man tittar ner på henne, asfalten är i fart blir som utfragen och hon är muskulös och snabb. Fattar dock inte riktigt hur jag ska gå till väga för detta project. Jag får kanske sova på saken...

Godnatt =)

No comments: