Thursday, June 4, 2009

Dag Tre.


Frukost: En kopp kaffe, En sockerbit och en rostad brödskiva utan någonting på.
Lunch: Två hårdkokta ägg, en skiva skinka och sallad.
Middag: broccoli, en tomat och till efterrätt en frukt.

Med tanke på att jag skulle till min Mimmi (som är hemma från Nya Zeeland nu en vecka till) och grilla med några kompisar. så var inte denna menyn sådär JÄTTEKUL!
MEN, det blir vad man gör det till. Slängde broccolin i ett foliepaket, delade tomaten på två och grillade det. GOTT! Salt o peppar på det och middagen var gjord!! Bananen grillades också i foliepaket. Det blev jättegott!! Kan inte minnas att grillad mjuk och geggig banan var då gott... (kanske inte om man jämför med vad de andra åt...) Men som sagt så har jag ju gett mig in i den här leken nu. Det skall följas till pungt och pricka!

Hungern är inte jättesvår att manövrera. Jag har vatten med mig överallt, man kan säga att vattnet är min bästa vän! Med tillräckligt mycket vatten i beredskap kan man stilla den värsta hungern innan måltid.

Three Down, Ten to go

No comments: