Thursday, June 4, 2009

Dag Fyra

Meny:
Frukost: En kopp kaffe, en sockerbit en rostad brödbit.
Lunch: En LITER juice och 3 dl naturell yoghurt
Middag: En riven morot, ett hårdkokt ägg och en burk keso (250g)

Det är svårast innan man får äta lunch. Efter frukosten är man ändå ganska "mätt". I alla fall så känner man ingen direkt hunder. Beror klart på hur mycket man tänker på det... Ju mer man tänker att man är hungrig, dest hungrigare blir man. Och vise versa. I alla fall. Dagen har gått himla fort, vi har haft så mycket att göra på jobbet att man knappt hunnit känna efter. Men så viste jag ju vilken underbar juice jag hade att se fam mot på min lunch. Brämhults jordgubb lime!!

Det här är en barnlek.

Four Down, Nine to go

1 comment:

ellalala said...

Du är så duktig, jag är så stolt i mitt lilla fejk-syster hjärta!