Wednesday, October 15, 2008

ligger sjukt mycket "efter" med mitt bloggande. Har massor med saker i min lilla boll till skalle som jag vill dela med mig av. Men av olika anledningar så delar jag sällan med mig av mitt oerhört roliga liv!
Därför kommer detta lilla inlägg att bli himla rörigt...



Fick en väldigt spektakulär klocka av min man för ett tag sedan. Har länge behövt ett nytt ur att ha på armen, så Rasmusen tog tummen ur röven och köpte en till mig :D:D Det är inte vilken klocka som helst, det är gigantisk! Ingen, INGEN som ser den låter bli att kommentera! Den syns i allas ögon! Jag älskar den! :)

så här ser den ut... ursäkta dålig kvalité... mobilkamera.




Som ni alla vet så bodde ju jag och Ralleballe på landet i tre veckor! MYS! Var ute med schäfern och promenerade en dag, gick ner till forsakar och tittade lite på vattnet. Treiflich!


Sen, för ovanlighetens skull var ju Rasse te och fiskade en runda. och lyckades få upp en liten ful fisk... Helst sjukt stor faktiskt...

Minns inte om jag lagt upp denna bilden, men i så fall kommer den upp igen! För vår kristallkrona är så himla fiiiin! :)

Woho!

Livet som butikschef är hårt! Men roligt, nu måste hon sova!

pussokram!

No comments: