Wednesday, September 3, 2008

Fick väldigt trevlig beröm av chefen igår på jobbet. För ett tag sedan gjorde jag om i stora glasskåpet, där vi har kosta boda / orrefors. Min chef som är mammaledig, hade vart inne i butiken och hälsat på, sett galsskåpet och frågat en annan kollega om dekoratören från KB/OF vart på besök. Min kollega sa då till chefen att det var jag som hade ställt i ordning, då blev hon imponerad och ville att jag skulle veta att jag gjort ett riktigt bra jobb! Jeeej!
Sådant är så himla kul att höra! Sånt som får en att vilja gå till jobbet även den gråaste av dagar!

Vi håller på att inventera på jobbet nu. Det vet väl alla hur det går till och hur förbnnat kul det är! Att man dessutom har kunder som "stör" hela tiden gör inte saker och ting enklare. Jag vet, man ska inte se det som att de stör. Det är ju tack vare kunden vi har våra jobb kvar! Men det är verkligen inte lätt att räkna när man blir knackad på var och varannan minut!

Målarna står i min hall och pratar om bensin... Bensiiin, tiskland gar iiinte. Bensiiin svärije billig. Min slääkt, tiiiskland han joppa. hans fru flytta från tiskland... haha den ena kan inte så mycket svenska.. =) Men han försöker ju i alla fall!

Snart jobb! Inventeriiiiing JEJ!

No comments: