Sunday, August 31, 2008

Böket

September är här. Snart är det dags för mig och Rasmus att inta huset i bökestorp, och allt vad det innebär. Jag ser fram mot det, tycker att det ska bli roligt att bo på landet ett tag =)
Bilderna kommer i helt fel ordning nu, men jag orkar inte meka med det..

vi ska troligtvis börja ordna lite på båten. den är lite smårisig... behöver skrapa bort färg och lacka om.
behöver ta hand om bajs.
knappt söt hund. Diva
Helt fokuserad!
här har vi huset, i motlus, JEEJ. Visst är det ett mysigt hus! Världens snyggaste tre i rad också!
Hästaputten Jackie. En av tre som jag och Rasmus ska ta hand om.
Jackan!
Sjukt artisktiskt.
Mycket artistisk bild på Divas tass.
ska bli roligt. En chans för mig att bearbeta min mörkerrädsla.. bland annat.

Jag har så kallade hantverkare på besök, de ska ta hand om tapeter i ett av rummen och i hallen samt att de ska byta ut kakel i badrummet. men snart ska jag åka till jobbet och det känns helt olustigt att lämna massa okända män i min och ramus lägenhet! vem vet om de låser efter sig liksom! De håller på att spackla och så nu, men de har liksom dörren öppen, vem som helst kan gå in. Känns ju säkert. NOT.
Hoppas TV:n är kvar när jag kommer hem ikväll.

bye.

2 comments:

Anonymous said...

help me.

Anonymous said...

This is a nice blog. I like it!