Friday, April 4, 2008

fröken duktig.

Eftersom jag asade mig upp "i morse" och gick till gymmet INNAN jobbet tycker jag att jag kan kalla mig Fröken Duktig. (Då ska jag även hålla tyst om när jag börjar...) Men goosh vad jag inte kunde somna inatt. Gick och la mig vid 11, halv 12. sen låg jag där, timme ut och timme in. Tittade upp i taket och in i väggen. Klappade katten lite, lyssnade på en sovandes Rasmus. Omöjligt att somna, ju senare det blev desto mer tittade jag på klockan, ju mer jag tittade på klockan desto mer stressad blev jag över hur lite jag skulle få sova. Sist jag kollade på klockan var hon lite efter tre, var vaken och somnade några gånger efter det, så somnade kanske vid halv 4. kommer inte alls vara trött sen :)

Ikväll när jag kommer hem från jobbet ska jag städa här hemma. Så att folk kan möga ner på lördag... =) Då kommer det lite folk hit och skojar till det. Sandra ser fram mot.

Men nu börjar det bli dags att duscha av sig gymmet och knalla ner till jobbet.
Later.

No comments: