Friday, March 28, 2008

Johan Glans

Igår fick Jonna sin julklapp av mig. Lite sent tycker ni, kanske det ja. Hon fick sig ett litet upplevelsepakt innehållande middag på Rosegarden och ståuppkomik som hette duga! Vi träffades lite efter fem och begav oss då hungriga som hästar till Rosegarden, friterade jätteräkor till mig och hovmästarens kombination till Jonnet GOTT och extremt mättande! Sen begav vi oss fnittrandes och förväntansfulla till hålan där Glans skulle uppträda. Han hade en publikuppvärmare som hette duga! Marika Olofsson tror jag hon hette, och hon verkade vara en extremt varm och underbar människa med en vilja att bjuda på sig själv! Rolig typ! SEN kom Glans in på scen. OMG. Jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig! Förbannat roligt! Älskar Glans!

Hittade dessutom ett par farfars-glajjor på stan igår. Som jag letat efter ett tag! Underbart fula är de! No offence, farfar! ;)

puss

No comments: