Monday, March 24, 2008

Då har ännu en bra helg passerat. Mycket ledighet, skönt somfan. Tråkigt dock att jag inte var ledig Påskafton, då hade jag kunnat åka med till stockholm, det hade vart jättekul att träffa slktingarna. Men nej, inte denna gången heller. Får hoppas att de kommer ner snart, eller att vi ses sen till sommaren. I alla fall så var jag ledig långfredagen. Var i Bökestorp hos Rasmus pappa. Käkade middag och hade trevligt! Sen var vi på bio med Rasmus två kompisar CH och Mattias, såg Morgan Pålsson, ganska kul ändå. Lördagen jobbade jag, vi hade faktiskt rätt mycket att göra i butiken, kul när det är så! När det är mycket kunder alltså... Efter jobbet åkte vi till Bökestorp igen för att käka en alldeles utmärkt god middag! Sen på kvällen var vi på fest hos Josefin! Min Rasmus, Östberg och jag. Fan så roligt det var! Kul att träffa alla igen =) Kändes nästan som om det var lite längesen! Söndagen var extremt slapp! Vi låg och drog oss väldigt länge! Käkade lite frukost och gick och la oss igen. Sen åkte jag och Rasmus till torsebro för att vi hade tänkt utviga bastun. Trevligt att jonna och david hade tömt hela varmvattenberedaren, inte en droppe varmvatten fanns när vi skulle dusch! KUL! Blev en snabb och iskall dusch innan vi började laga middag. Nudelwok med lövbiff, helt ok! Idag, måndag har det varit lite mer fart på oss. Visserligen inte förrän efter 13.00... men ändå! Efter frukosten tog Rasmus hand om berget av disk medans jag tog hand om rummet och toaletten, nu är här riktigt fräscht igen! Ikväll har vi dessutom varit hos KusinJenny och Daniel fått en fin middag! Haft lite planeringsmöte. Vi tänker pka till storstaden sthlm i september för att se R.E.M.
Aooh så kaul!

posh o kraom allihoppa

No comments: