Tuesday, April 6, 2010

Nu har redan mars också passerat. Känns som om det var förra veckan man stod och slet bland snören, papper, svett och stressade kunder, känns som att det nyss var julstress och griljerad skinka. Men, det är mer än tre månader sedan. Det har till och med hunnit vara påsk och idag har jag färgat ögonbrynen. Helt otroligt. Att tre månader på 2010 redan swischat förbi. Snart jul igen?

Kan inte sluta nynna på kent. Önskar att jag kunde operera in någon högtalare i miniformat i örat, så jag alltid kunde lyssna på musik, utan att andra hörde det och så att jag kunde höra vad andra sa. (memingsbygnad Sandra! Jäääääättebra!!)

Påsk ja! Har hunnit med att besöka Stockholm, skärgården, fastrar, farbröder, kusiner, syster, mor, far, huset! Det där huset är helt underbart! Tänk att alltid få vakna upp och se DEN utsikten, detta underbara stora ljusa rum, det finfina köket människorna som glatt önskar dig en god morgon! Man älskar det ganska lätt! Ledsamt dock att inte farmor och farfar kom dit, vi saknade er! Så ni vet :)

Nu ska jag ligga och lyssna på min konstiga andning tills jag somnar och hoppas att datorn väljer att ladda ner alla ej sedda avsnitt av big Bang och how i met your mother tills imorrn!

GODNATT!

1 comment:

Dorion said...

Tävla om ett komplett hudvårdsset och ett professionellt penselset hos mig i bloggen!

Till tävlingarna: http://daredesign.se/blogg/#category6.