Tuesday, February 23, 2010

Hej bloggen
satt och läste i arkivet på min egna blogg häromdagen. Vad mycket roligt jag hade. Vad mycket jag skrev om. Det påminde mig om att det i första han är för min egna skull som jag skriver här. För att kunna följa min egna utveckling. Se mina gamla bilder. Komma ihåg gamla minnen. Jag ska ( för min egen skull) bli bättre på att uppdatera mig själv. Det är ju ganska trevlig läsning... Om jag får säg det själv!


Snart fyller mitt kära hjärtebarn till syster 18 år. Herrejävlar vad tiden skall gå! Först skall dock lillebror fylla 24, känns ju också helt konstigt, vågar inte ens tänka på vad jag själv ska fylla... Men Jonna, arton. Jag vill komma på världens bästa present till henne. Hon är värd så mycket för mig, min syster, jag vill ge henne allt fint i världen. (Simon däremot sliter jag fullständigt i... Nej det gör jag inte, men det lät nästan så...)

Time to work again. Är så trött idag.

No comments: