Wednesday, December 16, 2009

Snön
Det började snöa igår eftermiddag/kväll. Det har snöat hela dagen. Men först ikväll lade sig snön. Den fastnade och stannade. Underbart! Hoppas nu att det ligger en vecka så vi får en vit jul för en gångs skull!! Låt oss slippa en slaskig jul. Låt oss slippa slasket över huvud taget...

Rasmus sitter i köket och surar. Han satt med hörlurar och "sjöng med" brevid mig i soffan. Man skule kunna beskriva det som en cp-skadad bäver som försöker sjunga. Så sa jag till honom att han skulle sluta "sjunga", då blev han lite sur och satte sig i köket istället och lät som en bäver. Han fattade nog inte riktigt vad jag menade. Brusade upp och blev sur ändå, som vanligt. =)

Aoaj mitt knä. Ruvan börjar blil stor och kli-ig. Den vill att jag ska pilla bort den... Den ropar på mig. PILLA PÅ MIG! Jag försöker hålla fingrarna i styr... men som vanligt, så ska sånt bort...

No comments: