Wednesday, October 21, 2009

utlovade bilden på gardinen

Ja. jag vet att jag sytt fel på ett ställe, säger dock inte vart... Det får ni klura på själva =) Och Ja, jag vet att det ser snett ut, men det är det inte. =)
Blomorna fick jag av Rasmus i går. Jag försov mig i går morse, sen var hela dagen förstörd. Jag var trött och gnällig hela dagen =) Framåt kvällningen kom Rasmus till butiken med en redbull och en den här buketten med blommor. I kortet står det att han är stolt och tacksam över allt arbete jag lägger ner, hemma, på jobbet och hos hans pappa. Jag är trött idag med. Ska försöka lägga mig tidigt, det blir antagligen en lång dag imorrn. Jag ska hålla personalmöte klockan 0900, jobba som vanlig hela dagen sen ska vi till degeberga på kalas för Rasses lillebror Robin. Det blir sängen tidigt idag, och idag menar jag det verkligen!!

No comments: