Friday, August 21, 2009

vad alla är höstdeppiga!!

Jag läser lite bloggar och förstår att det är många som är lite svensson-höst-deppiga. Som tycker att det är jobbigt att komma tillbaka till skola/jobb efter sommaruppehåll. Jag är rätt nöjd med min sommar! Jag har ju vart i schweiz! Jag har ju fått träffa min Matilda! (som för övrigt snart kommer hem till sweden!!) Jag har fått många lata dagar på stranden, jag har BADAT, favoritsysslan på sommarn när det är varmt! Känner mig liksom redo att gå vidare för i år, att gå vidare för den här sommaren!
Jag menar, det räcker att titta in i H&M skyltfönster!! Alla underbara höstkläder. Svart, grått, lila... Rosetter, veck, nitar, läderdetaljer, paljetter. Korta skinnjackor i bikermodell. Leggings i lila, svart, med paljetter!!
Jag blir jätteglad var gång jag går förbi! Jag är ingen slavisk modeföljare, men jag älskar modet nu!

No comments: