Wednesday, August 26, 2009

Stressen får mig att tappa huvudet.

Kom till jobbet lagom trött idag. Stirrade omkring och skulle öppna kassaskåpet. Ingen nyckel. Vafan, var jag så stressad igår att jag tappade bort nyckeln när jag skulle låsa?? Letade på alla gömställen vi har. Fanns inte. Letade i min väska. Fanns inte. Letade på toaletten, eftersom jag kom fram till att det var dit jag rusade när jag räknat klart. Fanns inte. Kom på att den KANSKE kunde ligga i byxfickan på de brallor jag hade på mig igår. Hade ikke ro att vänta till halv 7 för att få reda på det. Stressa hem på lunchen, lycka, nyckeln låg i byxorna...

Nu ska jag stressa tillbaka till jobbet. Stessa mig genom dagen. Ikväll vill jag inte göra någonting alls. Möjligen ligga i soffan och titta på film. Fyfan vad jag inte vill göra något annat!

No comments: