Wednesday, August 12, 2009

www.gratisbio.se

Få gratis biobiljetter/presentkort!

Det finns allt för många sajter man kan regga sig på för att få gratis-prylar. Jag har bara inte orkar med alla sidor. Men En av dem gav jag en chans, och tur var väl det! Det är Jättelätt att samla poäng!

Kolla själv hur lätt det är...

För det första kan du få 200 poäng per värvad medlem...

För ett tag sedan gjorde de även om Gratisbio sidan till en mer communityliknande sajt. Man kan nu även samla poäng genom att bli vän med andra gratisbioare, skriva gästboksinlägg och helt enkelt vara aktiv. Dessutom kan du byta in dina poäng till presentkort i nästan 100 butiker! Fantastiskt va! Där är allt från OnOff till Siba, Dressman till Carlings, Cervera till Bikbok... ja Ni får ju själva gå in och titta...

Själv tog jag ut mina poäng i presentkort på Cervera så jag kunde köpa min efterlängtade KITCHENAID!!!



Det är inte så mycket att fundera över tycker jag! Går ni vägen via mig till en aktiv Gratisbioare får ni dessutom 75 poäng i välkomstpoäng, så klicka på länken nedan och bli aktiv!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=165004

www.gratisbio.se

No comments: