Monday, June 22, 2009

Gratisbio.se

Nu är jag snart uppe i tillräckligt mycket poäng för att växla till mig ett presentkort! Har gått så himla snabbt, och med förhållandevis lite ansträngning!

GratisBio är faktiskt himla bra! Jag går in där någon gång i veckan, besöker lite hemsidor och reggar mig lite på några sidor. Så fylls poängpotten på! Det är ju ett väldigt smidigt sätt att dryga ut sin kassa! Ni som inte redan testat måste ju bara göra det! Klicka bara på denna länken, så är ni några klick från att starta! http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=165004
Mitt presentkort kommer nog dimpa ner i brevlådan lagom till semestern! Då är det mycket man ska ha pengar til och verkligen PERFEKT med lite extra cash!

När man är uppe i 1000 poäng har man 300:- i presentkort!! Men vill man inte vänta så kan man lösa in tidigare, för bara 200 poäng kan du till exempel få en menybiljett för bio! Toppen ellerhur? =)

Ni hittar gratisbio här: http://www.gratisbio.se/
svårare än så är det inte!

Join!

No comments: