Thursday, May 14, 2009

idag är det torsdag.

Hela dagen faktiskt. nästan två timmar till.
Jag är ledig i morgon, och som vanligt nör jag är ledig från jobbet har jag tio miljoner saker som jag ska göra... Ingen sovmorgon här inte! Ska upp vid 8 och gå en lång och kvick promenad med voffs. Sen ska jag och Rasmus käka frukost tillsammans, vilket vi nästan aldrig gör! Jag har 'ven tänkt inhandla ett gäng nya skor imorrn, eftersom jag inte har några.. ;) Jag ska hinna med att städa av här innan också, för Mimmi kommer hit efter lunch någon gång och då kan här iiiinte se ut såhär....
Hade även velat måla lite i köket. Men jag får väl göra det på lördag om jag hinner det mellan efter jobbet men innan den eventuella middagen hos mamma och pappa...
Jag blir ju gräsänka i helgen, utan att ens vara gift!! Rasmus ska till en kompis i nässjö! Ska bli rätt skönt, fast jag kommer ju sakna den lille sparven ändå =)

nu ska jag försöka lägga upp lite biler..

No comments: