Saturday, January 31, 2009

nattpromenad

kom just innanför dörren efter att ha varit ute på ett litet nattligt äventyr i kristianstad. Har vart ute och rastat min lilla hängbröstgris! Hon är så himla duktig när man går ensam med henne. Inte alls lika duktig när både jag och Rasmus är med... Många skulle nog säga att hon är väluppfostrad, men vi vill ha en perfekt hund = mycket arbete, diciplin, tålamod. Det är en kraftfull och extremt envis ras vi har. Men vi är envisare... =)

nu ska jag se en film, tills jag vet att ralleballe är innanför dörren och safe. han är nämlich ute och rumlar ikväll.

imorgon har jag en del grejer på schemat, så som att jag ska träna, se på festlokal, färga håret, försöka snygga till mig innan vi ser betnér.... Fullt upp! Sen ska man gärna städa, diska och tvätta på det! Skura lite löpiga golv osv... =) Gosh, borde eg sova isf att kolla på film :/

Billie the Vision is the shit!

1 comment:

tilda said...

saknar dig så satans mycket min lilla hallonpaj. tusen kyss.
ps. även om tiden inte existerar nu för oss, så finns du alltid hos mig och jag vet om sådär cirka 40år sitter du och jag på en balkong dricker goda drinkar och klappar alla våra katter och grabbarna våra står och diskar=) ds.