Thursday, November 20, 2008

per morberg

Jag och Rasmus satt helt hänförda framör tv:n när tv4+ visade "vad blir det för mat" med per morberg! Han är ju fantastisk! Vilken kille alltså!

Nu är klockan rätt mycket, Ralleballe borstar tänderna, jag och kiret ligger i soffan, VISSA snarkar och jag har precis fått igång internet... Hon är en riktig liten deg-hund! Vi brukar kalla henne Grisen... Men ack vad söt hon är... Jag har tagit ett par bilder med Rasmus telefon. Det är så himla tråkigt att jag inte har en vettig kamera att fota med, så jag fotar inte alls.
Men hans telefon vandrade just in i sovrummet så det blir inga bilder ikväll! Jag tänkte försöka ta lite roliga bilder i helgen om det kan bli någorlunda fint väder!!

Jobb som vanligt imorrn. Verkar som att försäljningen kom igång rätt bra i samband med släppet av vår julfolder idag! Det behövs verkligen! Det har varit så folktomt på stan nu sedan "finanskrisen". Kan kanske till och med bli en bra lördag, trots att det är helg innan lön för många.

Nej, sängen ser förbannat skön ut.
Another day folks!

1 comment:

Anonymous said...

Haha, han är så rolig.
Och så gör han alltid så JÄÄÄÄÄVLA mycket mat!
När jag såg på det sist så gjorde han bea-sås i en gryta som var MINST 7liter x)