Friday, September 5, 2008

good news

Trots inventering, en smått irriterande kollega (inte du elliot!), tidiga mornar och reklamationsorganisering. SÅ har det faktiskt varit en himla bra vecka! Idag har jag varit ledig och känner redan nu att jag hunnit med en del! Var uppe i ottan i morse också, fast att jag inte behövde. Tvättade några maskiner, ska ta några ikväll också. Har varit i stan och putsat på håret, när jag skrivit klart här ska jag svira om och cykla ner till gymmet. SKÖNT ATT KOMMA IGÅNG! Fattar inte varför jag har haft uppehåll över huvudtaget... Det är ju bara dumt! Dessutom har jag lagt på mig en hel del kilon, såhär mycket har jag aldrig vägt. Mitt första mål nu är att gå ner 15 kilo eller mer på två månader. Klarade Daniel det, så kan jag med! :D Jag ska dessutom slå dig med minst ett kilo, Daniel!

Imorgon bär det av tidigt till storstden. Jag, Rasse, Jenny och Daniel ska till sthlm för att se R.E.M på globen! Ska bli riktigt trevligt! Vi ska bo på skitnice hotel, det tackar vi Daniel för :D

Har en sak till jag eg vill berätta, men jag tror jag väntar tills det är helt klart. Tills jag vet säkert hur det blir!

Nu blire gymmet en stund, sen ska jag färga mina stackars bryn!

No comments: