Monday, August 25, 2008

Första dagen efter semestern gick förvånansvärt snabbt. Trodde att jag skulle vara med om världens längsta och stressigaste dag. Men i själva fallet gick det minsann ganska fort. Blir dessutom en mjukstart på veckan med en ledig dag morgon. Skall förhoppningsvis hinna med en del grejor då. Men som vanligt planerar jag in så mycket att jag rent av skiter i allt... Blir så när man har EN ledig dag. Man vill sova länge, städa, tvätta, färga håret, måla naglar, kolla på film, fila fötter, gå på stan, träffa folk.... Man hinner liksom inte göra SÅ mycket på en enda dag... Ibland är man lite väl optimistisk. Men jag hoppas i alla fall att det finns en tvättid ledig, så jag hinner avverka lite på berget av tvätt, och så hoppas jag att jag hinner med att måla naglarna. De har liksom hunnit växa till sig lite nu på semestern, synd att sabba dem det första man gör på jobbet. Lacket liksom skyddar lite =) Hoppas att folk antecknar detta...!!

Halv ett, vi kom hem från vårt restauranbesök/lägenhetsinspektion/föräldrakaffe för en liten stund sedan. En så kallad helkväll.

Hoppas min morgondag blir produktiv.
Nightnight :)

No comments: