Tuesday, July 29, 2008

skitdag.

denna dagen är bara skit från första början. den var skit igår när jag gick och la mig, skit när jag "somnade" skit när jag vaknar. Emo har fått smak på att vara utomhus, så han var ute ensam för första gången hela dagen igår. Vilket gav helt motsatt effekt mot vad jag förväntat mig. Antagligen har det lilla skrället legat och sovit i nån buske, för han var jävligt pigg i natt. Jag hade mer tänkt att han skulle springa av sig och vara snortrött. Men nej. Så 1, gnällig katt. 2, katten hade kissat på golvet på toaletten och kräkt på golvet i köket i protest eftersom han inte fick gå ut i natt. 3, jag fick snällt gå upp tidigt i morse och torka kiss och tvätta kissig handduk Jeej. 4, får meddelande av kollegan, hon är sjuk och kan inte komma idag. ännu mera JEEJ! Kommer att vara ensam i butiken igen.

jag säger bara BAJS!

No comments: