Friday, July 18, 2008

long time no see...

FINALLY! har inte haft internet på ÅÅR.... känns det som.... mycket att stå i, mycket att kolla hit och dit... man ligger ju lite efter så att säga!

gå i ny-kamera-tankar. det lutar åt en nikon d80. men jag vet inte om det skulle kunna vara så att den är för avancerad för en amatör as me. men jag vet inte, man kan ju alltid lära sig. enligt de recentioner jag har läst verkar det vara en dö-bra kamera!
har sim sagt kollat runt lite, på olika alternativ, man undrar ju vad som är skumt med denna...
http://www.blocket.se/vi/17122576.htm?ca=23_8_s

evigheter tills man ska ha semester :( jåbbet

annars funkar det finemang i nya lyan! kommer i ordning så smått. imorrn ska vi hänga upp fina lampan. jag får ta mig i kragen, fota lite och lägga upp bilder senare. dock äre extremt tråkigt att fota med min kamera då den suuuger. hate it.

snart dags att knyta sig. jobb imorrn igen.

No comments: