Tuesday, May 27, 2008

lista

Emelie ville att jag skulle svara på följande frågor, och eftersom jag är lysig flicka, så gör jag det...


A is for age: just nu: 23
B is for booze of choice: mycket lime eller sura spännande smaker. bubbel är annars en hit
C is for career: Just nu anställd på Cervera. kul.
D is for your dad's name: Lars. fast det uttalas antingen [las] eller [lasch]
E is for essential items to bring to a party: kläder för väder o glatt humör
F is for favourite song at the moment: Alphabeat - Fascinacion för att den är svänging och hennes röst är lovley.
G is for favourite game: spelar inte mycket, men fof
H is for home town: Kristianstad
I is for instruments you play: none
J is for jam or jelly you like: Lemoncurd
K is for kids: Emo - the cat
L is for living arrangements: ?
M is for mother's name: Marita
N is for name of your crush: Rasmus
O is for overnight hospital stays: hm
P is for phobias: Spindlar.
Q is for quotes you like: dunno
R is for relationship that lasted the longest: gymnasieförhållandet
S is for sartorial style: Varierat
T is for time you wake up: brukar gå upp vid 8-9 vaknar vid 12.
U is for underwear: snajsigt.
V is for vegetables you love: ogott styck. men blandar man så äre gott. tomat, sallad, gurka, morötter, paprika, yada yada yada
W is for weekend plans: Siestafestivalen i hässlehoml torsdag till söndag, jeeej!
X is for x-rays you've had: Ingen, tror jag...
Y is for yummy food you make: folk brukar gilla min köttfärssås och min tacopaj.
Z is for zodiac sign: Tvilling
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: någon som orkar?
Ä är för älsklings trend: Det färgstarka. Lila, Petroleumblått, Äppelgrönt, Guld.
Ö är för en önskan just nu: Att det ska bli 1:a juli

No comments: