Monday, February 4, 2008

tankspridd

Ibland undrar jag vad det är som händer bakom pannbenet på mig eg. Köpte nya tandborstar i lördags. Men fick ju leta som en idiot efter dessa borstar innan jag hittade dem i kylskåpet! Hello! Tankspridd! Idag, skulle jag gå ner till videomix för att lämna en film. När jag gått halvvägs kommer jag på att det kanske är en bra idé att ha filmen med sig om man ska lämna tillbaka den... Då har jag alltså inte bara glömt själva skivan hemma.. Nejdå, filmen som jag så prydligt lagt på golvet, vid skorna (allt för att inte glömma den) låg så fint kvar när jag kom tillbaka!

Ja herregud. Vad ska jag göra med mig!

3 comments:

Anonymous said...

hahha. snykt syster!

Anonymous said...

HAHAHA PRA DÄR SÄNDI!

snubbeltramp said...

Du är inte ensam där ute! Det finns fler av oss!

Men du måste hålla det hemligt för annors kommer vi bli dödade av rädda amerikaner! Vi kommer bli fängslade i Area 51. Ahhh va va det??!! nån försöker bryta sig in här!! hjälp!!! Jag är likadan sandra! kom ihåg det! FLYYY!

AHHHHH!!!!

piiiiiip...............................
"samtal brutet"