Friday, February 29, 2008

omflytt

Togge och meckar-henke var i butiken och hjälpte mig md att flytta lite saker idag. Som sagt så håller vi på att flytta run tpå allt i butiken, igen! De kom till oss i tron om att de skulle fixa till lite, ända i planogrammet och p åsin höjd damma! Men ikke. Det vart porslinbärartime! Visserligen hade jag tömt hela Rörstrandhyllan åt dem och ställt allt på podier, så den biten slapp dem. ACK så bra det blev, tog lite föer och efter bilder på det hela, men glömde såklart kameran på jobbet, så jag får lägga upp lte intressanta bilder på det sen. (jag vet att ni skakar av iiiver att se dessa ofantligt intressanta bilder... menmen, hang in there...)

Imorrn, lördag ska vi på kalas i Karlskrona. Morbror Pelle fyller gammal! Hela 40 bast. Jag ser fram mot detta och tycker att det ska bli SKITKUL. Dessutom ska Simon och Ellie också följa med, vilket är guld!

Nästa vecka ska jag och en kollega åka på utbildning i Jönköping. Det är visst någon butiks-biträdes-utbildning, om jag fattat det hela rätt. Vi ska åka tåg härifrån CP-tidigt! Innan sju tror jag bestämt! Ja fyfan! Hoppas att mamma kan ringa och väcka mig :D

Nu får jag snart besök, treevligt =)
puss

No comments: