Sunday, January 13, 2008

vad tycker du?

Jag tycker att det hade varit trevligt att veta om det är någon som läser min blogg. Tänkte därför att folk som kan, kan skriva en liten kommentar. De som inte kan skulle kunna skicka ett mail. (wareby@hotmail.com) Det skulle vara trevligt att veta vad folk tycker om bloggen. Vad som kan bli bättre. Vad saknas? Vad är intressant info? Vad är mindre intressant info?

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt. Eller i alla fall INNAN klockan 12. Och det, mina vänner, tillhör inte vanligheten! Men idag ska det alltså ske!


Dagens:
Simon (bordern) har ju köpt lägenhet. (Som skall delas med underbara Emelie) Idag var jag där för fösta gången och hjälpte till. Denna dag kommer jag minnas som den dag så jag såg hans lägenhet första gången. Dagen då jag kände röklukten och fick näsan preparerad med tapet-damm! But hey! Det var det värt!

No comments: