Wednesday, January 16, 2008

snart värd att dö för

Vilken bra dag det har varit, alltså!

Så jäävla nöjd. Inte nog med att JAG har lagat riktigt mat idag. Alltså inte pasta med sås eller nudlar och wok-grönsaker. Nej, idag jag sandra knåpat ihop värsta köttgrytan och kokat värsta riset! Jag är förvånad över hur gott det blev och hur lätt det var! Vad duktig jag är! Klappar mig själv på lilla huvudet!


Efter jobbet idag gick jag till gymmet och körde ett riktigt hårt pass. Var sådär skönt utpumpad, svettig och blöt i håret som man bara blir om man verkligen, verkligen tar i!
747 är alltså inte tiden jag tränade, inte avståndet jag skuttade utan antalet kalorier jag brände! Fifän, snat värd att dö för. (och JA, dålig bild.. men så blir det med skakiga händer i kombination med dålig ljus och kameratelefon!)
Dagens:
Jag har varit duktig idag :)

No comments: