Thursday, January 24, 2008

duktig flicka

var gång jag ställer mig på det där löpbandet är jag skiträdd att jag ska tappa balansen och trilla av på något jättesnyggt sätt. man ser de andra som springer som om det gällde livet, man ser sig själv, med krampaktigt tag i maskinen gåendes i väldigt rask takt och hög lutning. svetten rinner och man är röd som en paprika i ansiktet. haha, jag måste vara underhållande! kan knappt släppa taget om handtagen blir helt vinglig med det samma. fattar inte hur folk kan springa på de där maskinerna, hade jag gjort det hade jag nog avlidit. och då inte pga utmattning, utan pga att jag slagit ihjäl mig =)

knåpade ihop en mycket smarrig omelett som recovery. bestod av wok-grönsaker och lök som stektes i lite olivolja. sen vart det på med lite ägg, salt, cayennepeppar, tomatskivor och curry. amen MUMMA! vad duktig jag är!

No comments: